دکـان چیـن

مطالب پر بازدید

محصولات پیشنهادی

صندوق فروشگاهی اندرویدی چیست؟

صندوق فروشگاهی اندرویدی چیست؟

پرداخت آسان! این حداقل چیزی است که امروزه مشتریان هر فروشگاهی در هنگام خرید کالا و محصول از فروشگاه مورد نظر انتظارش را دارند. پرداخت آسان یکی از چندین موردی است که برای خدمت دهی بهتر و با کیفیت فروشگاهتان و نیز اعتبارتان لازم است از آن استفاده نمائید. امروزه با وجود دستگاه ها و تجهیزات فروشگاهی مدرن، راه های بسیار ساده ای برای پرداخت هزینه کالا در فروشگاه ها فراهم شده است. خدماتی که باعث تسریع امر فروش و همچنین راحتی مشتریان می باشد.

از طرفی دیگر این تجهیزات فروشگاهی نه تنها باعث خدمات دهی بهتر و با کیفیت تر برای مشتری می شود، بلکه برای فروشگاه نیز اعتبار کسب می کند و باعث می شود بتوانید مدیریت حرفه ای تری بر کسب و کار و فروشگاه خود داشته باشید. با وجود صندوق فروشگاهی، لذت خرید در فروشگاه بیشتر شده و انجام تراکنش نیز به سرعت انجام می پذیرد. حال در این مقاله از دکان چین  قصد داریم یک پله از صندوق های فروشگاهی رایج در فروشگاه ها بالاتر برویم  و صندوق فروشگاهی اندروییدی را به شما معرفی کنیم.

همچنین مزایای صندوق فروشگاهی اندروییدی را مورد بررسی قرار دهیم. امروزه گوشی های هوشمند تمام دنیا را احاطه کرده است و بیشترین سهم سیستم عامل گوشی های هوشمند متعلق به اندرویید می باشد که درصد زیادی از کاربران سراسر دنیا را پوشش می دهد. این خود دلیلی است که بتوان از سیستم اندروید در تکنولوژی های بسیاری استفاده نمود. من جمله استفاده از سیستم اندروید در خودروهای جدید سال مانند خودرو تمام الکتریکی پل‌استار ۲ از شرکت بزرگ ولوو. یا اگر بخواهیم برای تجهیزات فروشگاهی مثالی بزنیم، صندوق فروشگاهی اندرویدی بهترین گزینه خواهد بود.

این صندوق فروشگاهی دارای سیستم عامل اندرویدی می باشد و تمام سیستم این دستگاه بر پایه اندروید ساخته و مدیریت می شود. اندرویدی شدن صندوق فروشگاهی می تواند بیش از پیش عملیات خرید و پرداخت را برای فروشنده و مشتریان راحت کند و لذت خرید را چندین برابر نماید. داشتن صفحه ای لمسی برای چنین دستگاه مبتنی به فناوری روز، عادی است و صفحه تاچ آن می تواند مدیریت دستگاه را راحت تر کند. ممکن است در هنگام مراجعه به فروشگاه های معتبر، چشمتان به صندوق فروشگاهی اندروییدی خورده باشد.

این صندوق فروشگاهی نیز همانند نسل های قبلی خود، دارای یکی سیستم حسابداری می باشد که اموری روزانه مانند ثبت خرید و فروش، موجودی انبارها، ثبت هزینه ها و مواردی از این قبیل را انجام می دهد. برای خرید صندوق فروشگاهی بهتر است تا نیاز فروشگاه و کسب و کارتان را به خوبی بشناسید و بدانید که چه امکاناتی برای شما قابل اهمیت می باشد تا بتوانید بهترین صندوق فروشگاهی که مورد نیازتان است را خریداری کنید. همچنین در ادامه مقاله به مزایای صندوق فروشگاهی اندوریدی می پردازیم و بررسی می کنیم که این مدل چقدر با نسل های قبلی خود موفق تر ظاهر شده است.

مزایای صندوق فروشگاهی اندرویدی چیست؟

استفاده آسان از صندوق فروشگاهی اندرویدی

استفاده آسان از صندوق فروشگاهی اندروییدی اولین موردی است که می توان به آن اشاره نمود. همه ی ما تجربه ی استفاده از سیستم اندرویید را در گوشی های هوشمند حداقل برای یک بار داشته ایم و استفاده آسان و ساده یکی از دلیل های محبوبیت این سیتم عامل می باشد. در این دستگاه نیز رابط کاربری ساده و روان یکی از مزیت های آن به شمار می رود. صفحه ی تاچی که دستگاه دارد باعث می شود بتوان از فضای بیشتری به جای استفاده از موس و کیبورد استفاده نمود و دستگاه جای کمی را اشغال می کند.

کاهش درصد خطای انسانی

نیروی انسانی در حالت عادی ممکن است با دقت کار کند و میزان خطای او پایین باشد، اما زمانی که ازدحام جمعیت در فروشگاه بالا باشد، باعث می شود تمرکز پرسنل کم شده و در محاسبه دچار خطا شود. ازین رو صندوق فروشگاهی بسیار کمک کننده می باشد و باعث می شود نه تنها از ازدحام جمعیت به عالت پرداخت سریع کم کند، بلکه باعث بالا رفتن دقت عمل نیز می شود. این دستگاه کمک می کند تا خطای انسانی به حداقل خود یعنی صفر برسد. بهترین جایگزین برای روش های سنتی، استفاده از تکنولوژی روز و صندوق فروشگاهی می باشد که بسیار کاربردی است.

خرید صندوق فروشگاهی اندروییدی

ارتباط همیشگی با کسب و کار از طریق رایانش ابری

یکی از مسائلی که برای صاحبان کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است، ارتباط مداوم و همیشگی با کسب و کار می باشد. یعنی در هر کجا و هر زمانی بتوان کسب و کار خود را مدیریت کرد. این ویژگی در صندوق فروشگاهی نسل جدید فراهم شده است. به طوریکه از طریق سیستم رایانش ابری که در نرم افزار دستگاه وجود دارد، می توان در هر کجا که باشید و در هر زمانی از کسب و کار خود با خبر باشید و آن را به طور آنلاین و در لحظه مدیریت کنید.

ثبت دقیق اطلاعات و در دسترس بودن آن

ثبت دقیق اطلاعات فروش از مزایای صندوق فروشگاهی اندرویدی به حساب می آید که تراکنش های روزانه را نیز در خود ثبت می کند. با ثبت دقیق تراکنش ها، فروش و تاریخچه ی آن ها در صورت وجود ابهام و مشکلی در قسمت امور مالی، با بررسی سندهای ایجاد شده به همراه اطلاعات و جزئیات دقیق می توان به راحتی اختلاف در حساب ها را بررسی و حل نمود. نرم افزار اندروید حاضر در صندوق فروشگاهی باعث افزایش امکانات و بهره وری صندوق دار نیز می شود و در کیفیت خدمات رسانی بهتر نیز بسیار موثر است. از مزایای دیگر نرم افزار اندرویدی این دستگاه می توان به نشان دادن محصولات محبوب مشتریان اشاره نمود که بتوانید فروش بهتری را تجربه کنید و از طرفی دیگر محصولاتی که تقاضایی ندارند را از لیست سفارشات بعدی فروشگاهتان حذف کنید.

کاهش خطا در تراکنش ها

حتما برایتان پیش آمده که در هنگام پرداخت هزینه خرید هایتان، سیستم فروشگاه دچار مشکل شود و تراکنش با خطا مواجه شود. در این صورت مدت زمانی از شما ممکن است گرفته شود تا مشکل سیستم برطرف شود و تراکنش با موفقیت انجام پذیرد. یکی دیگر از مزایای صندوق فروشگاهی اندروییدی، کاهش خطا در تراکنش می باشد. نرم افزار اندروید دستگاه به نحوی طراحی شده که این خطاها را به حداقل خود می رساند و با این وجود می توانید با کم ترین میزان خطا تراکنش ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

انواع دیگر صندوق فروشگاهی

اگر برای کسب و کار خود هنوز صندوق فروشگاهی خاصی را مد نظر ندارید، می توانید از برندهای معتبر روز دنیا مانند برند ZEC و برند OSCAR جهت خرید صندوق فروشگاهی ZEC و یا خرید صندوق فروشگاهی OSCAR  اقدام فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ
دکان چین