دکـان چیـن

مطالب پر بازدید

محصولات پیشنهادی

معرفی کیوسک لمسی سفارش غذا

تصور کنید مشتری شما فقط برای ثبت سفارش باید پانزده دقیقه منتظر بماند. این موضوع قطعا اعتبار رستوران شما را خدشه‌دار می‌کند. هیچ کس دوست ندارد در صف منتظر بماند. مشتریانی که باید در صف ثبت سفارش انتظار بکشند، به سرعت از اتلاف وقتشان در رستوران شما خسته می‌شوند. صرف نظر از اینکه غذای شما چقدر خوشمزه است، تصمیم می‌گیرند جای دیگری غذا بخورند.

برای حل این مشکل چه کاری انجام می‌دهید؟

کیوسک لمسی سفارش رستوران به صف‌های طولانی پایان می‌دهند. این موضوع در تجربه مثبت مشتری تاثیرگذار است. ارائه یک تجربه مثبت به مشتریان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مهم است و کاهش صف‌ها باعث می‌شود مشتریان شما احساس مثبت‌تری نسبت به رستوران شما داشته باشند.

یکی از علایق افراد در زمان فراغت یا استراحت مراجعه به رستوران ها و خوردن غذای مورد علاقه خودشان است. لزوما این افراد به رستوران هایی مراجعه می کنند که خدمات بهتر و همچنین غذاهای با کیفیت تری را به مشتریان خودشان ارائه کنند. یکی از این خدمات نحوه سفارش گیری و سرو غذا می باشد که مشتری قبل از دریافت سفارش خود باید این مرحله را بگذراند. قاعدتا فکر اینکه مشتری بخواهد یک مدت طولانی را در صف سفارش غذا منتظر بماند و یا پیش خدمت دیرتر سفارش را تهیه کند بسیار عذاب آور است. اما راه حل این معضل بزرگ در رستوران ها چیست؟

کیوسک لمسی سفارش غذا

کیوسک سفارش گیر غذا با امکان نصب کارتخوان و فیش پرینتر دستگاهی است که امروزه در تمام دنیا به عنوان ابزار مهم در ارائه خدمات خاص و جذاب از سوی رستوران ها، فست فود ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار گرفته است. با این کیوسک کارامد دیگر معضل صف های طولانی و نارضایتی های مشتری را در رستوران ها مشاهده نمی کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد کیوسک لمسی منوی دیجیتال و تعاملی، صفحه نمایشگر لمسی بزرگ با تاچ ، طراحی ظاهری جذاب، امکان نصب کارتخوان و فیش پرینتر، نرم افزار مدیریت رستوران و فست فود می باشد که همگی باعث شده این کیوسک های لمسی مجموعه شما را به یک رستوران دیجیتال، رباتیک و هوشمند تبدیل کند که مشتری بتواند به سادگی در محیطی آرام غذا را سفارش داده، مبلغ را پرداخت و غذا را تحویل گیرد.

  • null

    افزایش سرعت

    با استفاده از کیوسک سفارشگیر رستوران، دیگر نیازی نیست مشتریان در صف صندوق معطل بمانند تا بتوانند سفارش خود را ثبت کنند.

  • null

    سهولت سفارشگیری

    ثبت سفارش مشتریان با استفاده از کیوسک لمسی سفارش غذا موجب افزایش سهولت روال سفارش‌گیری در رستوران می‌گردد.

  • null

    مشتریان راضی

    ثبت سفارش توسط مشتری و مشاهده همه محصولات و قیمت آنها در یک نگاه باعث افزایش رضایت وی می شود.

  • null

    حذف خطای انسانی

    سفارش توسط خود مشتری ثبت گشته و به صورت اتومات به صندوق و آشپزخانه ارسال می گردد. این یعنی حذف خطای انسانی.

کیوسک سفارشگیر چیست؟

همانطور که شاید از روی نام آن حدس زده باشید، مشتریان با استفاده از کیوسک سفارشگیر می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند و روند پرداخت را انجام دهند.

این سیستم‌ها معمولاً از یک صفحه نمایش لمسی مجهز به یک رابط دیجیتالی با کاربری آسان تشکیل شده‌اند. این صفحه منوی رستوران را نمایش می‌دهد و به مشتریان اجازه می‌دهد سفارش خود را ثبت کنند. همانطور که مشتری سفارش خود را ثبت می‌کند، کیوسک می‌تواند تبلغات مرتبط با منو را نشان دهد.

در واقع این دستگاه همانند یک ماشین سفارشی سازی شده سازمان پیدا کرده است و بهترین گزینه برای فست و فودها و رستوران ها به شمار می آید این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی با رابط دیجیتال است که منوی رستوران را برای مشتریان به نمایش می گذارد و افراد می توانند مراحل مربوط به سفارش، پرداخت و دریافت فیش را انجام دهند.

از مهم ترین مزایای استفاده از این محصول می توان به تبلیغات غذایی آن اشاره کرد و مشتری می تواند اطلاعات نسبی را در ارتباط با مدل های مختلف غذای طبخ شده در رستوران شما به دست بیاورد و همان طور که می دانید این تبلیغات می توانند اشتهای شما را تحریک کنند و خود به خود به چشیدن غذاهایی به نمایش درآمده تمایل نشان دهید.

با استفاده از کیوسک لمسی هزینه های شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و همان طور که در جریان هستید روش های سنتی فروش ایجاب می کرد که افرادی را به عنوان کارمند استخدام کنید که عملیات فروش و سفارش گیری را انجام دهند اما وجود این دستگاه می تواند هزینه ای که بابت حقوق به این افراد پرداخت می کنید را کاهش دهد زیرا تمامی عملیات به صورت ماشینی انجام می شود و نیازی به استخدام افراد بیشتر نیست و همین امر سبب می شود که شما تسلط بیشتری بر روی کارکرد کارمندان خود داشته باشید.

کیوسک لمسی سفارش غذا می تواند میزان خطای سفارشات شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد چرا که شما با این روش از سفارش می توانید به صورت تصویری عملیات مربوط به سفارش غذا را انجام دهید و با توجه به نیاز خود غذای مورد نظر را سفارش دهید این امر علاوه بر این که برای شما سود بسیاری دارد می تواند کادر آشپزخانه را از آماده کردن سفارش اشتباه که وقت بسیاری از آن ها را تلف می کند خلاص کند.

امکانات کیوسک لمسی سفارش گیر

  • ثبت سفارش مشتری در کیوسک سفارش گیر
  • مشاهده منوی فروش با تصویر محصول، قیمت و تخفیف
  • در صورت اتمام موجودی، امکان سفارش آن محصول به طور خودکار غیرفعال می شود
  • پرداخت مبالغ فاکتور با دستگاه کارتخوان به سرعت و به راحتی
  • چاپ رسید برای مشتریان با چاپگر کیوسک و چاپ سایر رسیدهای مورد نیاز در قسمت های مختلف (مانند آشپزخانه و غیره)
  • نمایش و تبلیغ محصولات خاص به صورت فایل فلش در بالای صفحه
  • گرافیک بسیار زیبا و رابط کاربری آسان

مواردی که رستوران داران از خرید کیوسک لمسی سفارش غذا سود می برد!

دیگر زمانی برای انتخاب منوی غذایی از جانب مشتری برای رستوران صرف نمی شود

۱. جلوگیری از صف طولانی سفارش غذا

۲. ایجاد نظم قابل توجهی در رستوران

۳. کاهش چشمگیر هزینه ها به دلیل مدیریت در نیروی انسانی و عدم نیاز به جذب صندوق دار، سفارشگیر و غیره

۴. اطلاع دقیق صاحب رستوران از موجودی مواد اولیه در رستوران

اگر به فکر خرید دستگاه کیوسک لمسی سفارش غذا هستید به شما دوستان عزیز توصیه می شود که این محصول کاربردی را از مجموعه ما خریداری نمایید برای این کار کافی است با واحد فروش مجموعه دکان چین ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ
دکان چین