دکـان چیـن

مطالب پر بازدید

محصولات پیشنهادی

راهنمای خرید بهترین ترازو فروشگاهی

راهنمای خرید بهترین ترازو فروشگاهی

در گذشته فروشندگان در هنگام فروش به کمک ابزارهای گوناگون و مختلف، توزین محصولات و کالا های خود را انجام می دادند. اگر به خاطر داشته باشید در قدیم از سنگ و یا وزنه هایی برای ترازو ها استفاده می شد که این روش از دقت پایینی برخوردار بود و امکان خطا در محاسبه وجود داشت. به لطف پیشرفت تکنولوژی ترازوی های قدیمی از بازار کنار رفت و جای خود را به ترازو های دیجیتالی و امروزی داد که قابلیت و امکانات بسیاری متناسب با هر کسب و کاری را در خود جای داده است.

اگر برای کسب و کار خود به دنبال خرید ترازو هستید، بهتر است تا در این مقاله با دکان چین همراه باشید. ما در انتها چند نمونه از بهترین و پر فروش ترین ترازوهای فروشگاهی را به شما معرفی می کنیم. بهتر است قبل از خرید ترازو، به نسبت کسب و کاری که دارید، انتظارات خود را از ترازوی فروشگاهی شناسایی کنید تا در هنگام خرید و مواجه با انواع و اقسام مدل های موجود در بازار، سردرگم نشوید.

معرفی ترازو فروشگاهی

خرید ترازوی دیجیتالی

اگر به دنبال جدیدترین و دقیق ترین ترازو برای فروشگاه خود می باشید، ترازوی دیجیتال مناسب ترین گزینه برای شماست. با خرید ترازو، به دلیل دقیق بودن و میزان دقت بالایی که دارد، سبب می شود که در هنگام فروش محصولات، مشتری نیز اعتماد بیشتری به شما و فروشگاهتان داشته باشد. ترازوهای دیجیتال به دلیل تکنولوژی جدیدی که دارند باعث سرعت بخشیدن در امر فروشتان می باشد که این امر برای مشتری نیز بسیار خوشایند می باشد. منبع انرژی این مدل از ترازو، برق شهری و باتری داخل دستگاه می باشد که بعضی از این باتری ها قابلیت شارژ شدن دارند و بعضی قابلیت ذخیره برق را دارند که در زمان نبود برق می توان از مقدار ذخیره شده استفاده نمود. ترازو دیجیتال در مدل ها و انواع گوناگون برای کسب و کارهای مختلف تولید و عرضه می شوند که هر کسب و کاری به نسبت نیاز خود، می تواند ترازوی مورد نیازش را انتخاب و خریداری نماید.

خرید ترازو دیجیتالی فروشگاهی

از پرفروش ترین و محبوب ترین ترازو در بین انواع و اقسام ترازوهای مختلف، ترازو فروشگاهی دیجیتال می باشد. میزان ظرفیت این ترازو متغیر است که معمولا از ۳۰ کیلوگرم تا ۷۰ کیلوگرم است که این مقدار به اندازه ی خرید روتین و روزانه ی مردم می باشد. ترازوی فروشگاهی دیجیتال، خود دارای انواع مختلفی می باشد که برای اصناف گوناگون دارای امکانات منحصر به فردی است. بعضی از این ترازو ها دارای علمک و بعضی بدون علمک می باشند. بعضی از علمک دارها، دارای نمایشگر در دوطرف ترازو می باشد که هم فروشنده مقدار توزین و قیمت را مشاهده کند و هم مشتری بتواند از قیمت محصول و مقدار وزن آن با خبر شود که این مزیت باعث جلب اعتماد مشتری به فروشگاهتان می شود. بعضی دیگر از ترازوی فروشگاهی دیجیتال دارای پرینتر می باشد که می توانید در هنگام فروش محصولات، به مشتری فاکتوری از اقلام خریداری شده همراه نام کالا، وزن و قیمت را ارائه دهید.

خرید ترازو

نکات مهم برای خرید ترازو فروشگاهی

انتخاب نوع ترازو

قبل از هرچیز، اولین نکته ای که در هنگام خرید ترازو فروشگاهی باید به آن اهمیت دهید، انتخاب نوع ترازو می باشد. ما در این مقاله سعی کرده ایم به طور کامل به معرفی انواع ترازو بپردازیم تا در هنگام خرید ترازو برای فروشگاهتان دقیقا چیزی را بخرید که به آن احتیاج دارید.

ابعاد ترازو

بهتر است ابعاد محلی که قرار است ترازویتان را در آنجا قرار دهید قبل از خرید ترازو، در نظر بگیرید و متناسب با فضایی که در اختیار دارید، ترازویی را انتخاب کنید که ابعاد و اندازه ی آن با محیط شما سازگار و همخوانی داشته باشد.

جنس بدنه ترازو و وزن

عامل مهم بعدی که در هنگام خرید ترازو لازم است به آن توجه کنید، جنس ترازو و وزن آن می باشد. امروزه معمولا متریالی که برای ساخت ترازو استفاده می شود، پلاستیک فشرده می باشد. این متریال باعث می شود محصول دارای استحکام و مقاومت کافی در برابر ضربه داته باشه و همچنین از سنگین شدن بیش از حد آن جلوگیری کند و وزن محصول بسیار ایده آل باشد.

حداکثر وزن قابل تحمل

یکی از ویژگی های مهم ترازو فروشگاهی، حداکثر ظرفیت توزین می باشد. در هنگام خرید ترازو فروشگاهی، به این نکته توجه داشته باشید که فروشگاه شما چه محصولاتی را قرار است وزن کشی و توزین کند. برای مثال اگر فروشگاه میوه فروشی دارید هنگام توزین هندوانه که نسبت به دیگر میوه ها وزن بیشتری دارد، بهتر است ترازویی را انتخاب کنید که بتوانید اقلام و محصولات با وزن بالا را نیز به راحتی وزن کشی کنید بدون آنکه مشکلی برای ترازو پیش بیاید.

راهنمای خرید بهترین ترازو فروشگاهی

میزان دقت ترازو

اگر بخواهیم اهمیت دقت ترازو را برایتان به خوبی شرح دهیم، باید اینگونه گفت که اگر بهترین ترازوی فروشگاهی را هم انتخاب و خرید کنید اما دقت ترازو با کسب و کار شما همخوانی نداشته باشد، شک نکنید که در کارتان مشکلی به وجود خواهد آمد و مشتریان خود را از دست خواهید داد. ویژگی میزان دقت در ترازو، دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد و امروزه ترازو هایی به بازار عرضه شده اند که میزان دقت ۱ گرمی دارند. پس در انتخاب ترازو برای کسب و کارتان با میزان دقت مناسب توجه ویژه کنید.

مشخصات سینی

ابعاد و اندازه ی سینی در هنگام خرید ترازو فروشگاهی نیز از دیگر مشخصاتی است که در هنگام خرید ترازو باید به آن توجه کنید. ترازو هایی که در بازار موجود هستند، بسته به نوع و مدل خود، دارای سینی لبه دار و یا سینی تخت می باشند. در اینجا هم با توجه به کسب و کار خود، بهتر است ترازویی را انتخاب و خرید کنید که نوع سینی آن جوابگوی شما باشد.

صفحه نمایش

امروزه تمامی ترازو هایی که تولید و عرضه می شوند خوشبختانه دارای صفحه نمایش LCD کوچک یا بزرگی هستند تا اطلاعاتی از قبیل وزن، قیمت واحد، قیمت کل و مشخصاتی از این قبیل را به فروشنده و مشتری نمایش دهد. دقت داشته باشید هنگام خرید ترازو داشتن صفحه نمایش برای ترازو بسیار حائز اهمیت می باشد و همانطور که گفته شد تمام ترازوها از این ویژگی برخوردار می باشند، اما نکته ای که مهم و قابل ذکر است، کیفیت صفحه نمایش می باشد. بهتر است صفحه نمایش ترازو دارای کیفیت بالایی باشد تا ارقام و اعداد را بتوان به راحتی خواند تا در هنگام خواندن اعداد دچار خطا و یا اشتباه نشوید. از طرفی دیگر تعداد ارقامی که صفحه نمایش قادر است نمایش دهد نیز مهم می باشد و باید به این نکته نیز توجه داشته باشید تا ترازویی انتخاب کنید که قادر باشد تعداد ارقام مناسب در هنگام توزین را در صفحه نمایش خود، نشان دهد.

میزان مصرف انرژی

در حال حاضر تمامی ترازوهای فروشگاهی با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می گیرند و منبع اصلی تغذیه این ترازوها همان برق شهری می باشد. با این حال ترازوهایی هم هستند که در کنار منبع تغذیه برق شهری، از باتری قابل شارژ و یا باتری قلمی برای موارد خاص بتوان استفاده کرد. کاربرد این ویژگی آن زمان مشخص می شود که برق قطع شود. در این صور می توانید به کمک باتری که در ترازو تعبیه شده است، ترازو خود را تا زمان وصل شدن برق، روشن نگه دارید و بدون اختلال در سیستم فروش، با خیال راحت به فروش روزانه خود بپردازید.

راهنمای خرید بهترین ترازوی فروشگاهی

قیمت ترازوی فروشگاهی

صحبت کردن درمورد قیمت ترازو فروشگاهی کمی سخت است. دلیلش هم این است که مدل های ترازو فروشگاهی بسیار وسیع و گسترده می باشد و هرکدام دارای ویژگی ها و امکانات خاص خود می باشند که این ویژگی ها و امکانات در قیمت نهایی ترازو تاثیرگذار خواهد بود. اما برای مشاهده لیست کاملی از انواع برند و مدل ترازو فروشگاهی و همچنین اطلاع از قیمت و خرید ترازو، می توانید به دسته بندی اصلی ترازوها مراجعه نمائید.

معرفی بهترین ترازو فروشگاهی

در ادامه مشاوره و راهنمای خرید بهترین ترازو فروشگاهی، چند نمونه از پر فروش ترین و بهترین ترازو دیجیتال فروشگاهی را به شما معرفی می کنیم. همان طور که گفته شد ترازوهای فروشگاهی تنوع بسیار زیادی دارند که بهتر است قبل از خرید، ببینید انتظارتان از یک ترازوی فروشگاهی به نسبت کسب و کارتان چیست تا در هنگام مواجه با مدل های مختلف ترازو سردرگم نشوید. بهتر است ترازویی را انتخاب و خرید کنید تا در هنگام فروش کمک دهنده ی شما باشد و در این امر باعث تسریع و راحتی فروشتان شود. برای مثال هنگامی که قصد خرید ترازو فروشگاهی را دارید، بهتر است از خود بپرسید برای کسب و کارتان چه ترازویی نیاز است؟ آیا دقت ترازو باید بالا باشد؟ آیا ترازو با صفحه لمسی برایتان مفید خواهد بود؟ آیا خرید ترازو فروشگاهی ضد آب برای کسب و کارتان مهم است؟ و سوال هایی از این قبیل که مشخص می کند چه ترازویی برای شما و کسب و کارتان لازم است.

اگر کسب و کار شما طلافروشی و یا کارگاه طلا سازی می باشد، به خرید ترازو با دقت بیشتر از ۰.۰۱ گرم نیاز دارید، چراکه کار شما بسیار دقیق و حساس می باشد و داشتن ترازویی با دقت بالا بسیار مهم و اساسی است. یا اگر کسب و کارتان شیلات است، قطعا ترازویی برایتان مهم است که خاصیت ضد آب بودن را داشته باشد و بتوانید با وجود رطوبت و خیس شدن به راحتی با آن کار کنید. البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که در کنار تمام موارد ذکر شده، بودجه ای که برای خرید ترازو در نظر گرفته اید نیز تعیین کننده می باشد و از آنجایی که امروزه وجود ترازو در انواع کسب و کارها یکی از تجهیزات اساسی فروشگاه ها به شماره می رود، بهتر است بودجه ای قابل قبول برای خرید بهترین ترازو فروشگاهی کنار بگدارید. چرا که ترازو فروشگاهی می تواند برای فروشگاهتان بسیار کارآمد و کاربردی باشد و شما را در امر فروش یاری کند.

ترازوی کارین مدل PC-100-P با چاپگر داخلی

ترازوی کارین مدل PC-100-P با چاپگر داخلی برای فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، عمده فروشی، خرده فروشی و غیره بسیار ایده آل می باشد. این ترازو دارای قابلیت ها و امکانات فراوانی می باشد که می تواند در هر کجایی که از آن استفاده می کنید بسیار کاربردی باشد. بدنه این ترازو ساخته شده از پلاستیک فشرده ABS می باشد که دارای استحکام کافی است. همچنین جنس سینی آن از استیل ضد زنگ می باشد که علاوه بر استحکام و کیفیت بالا، با قرار گرفتن در محیط های مرطوب دچار زنگ زدگی نمی شود. به کمک چاپگر حرارتی که داخل ترازو قرار گرفته است، می توان انواع قبض را با فرمت های گوناگون از جمله فاکتور مشتری، گزارشات روزانه و ماهانه، چاپ بارکد فروش و اطلاعات دیگر را صادر کرد.

مشخصات فنی ترازو

  • سینی لبه دار به ابعاد ۳۶×۴۳ سانتی متر و یا تخت به ابعاد ۳۱×۳۸ سانتی متر از جنس استیل
  • حافظه برای ۶۰۰۰ نام، قیمت، کد کالا و بارکد
  • چاپگر داخلی با کیفیت و سرعت بالا ساخت ایتالیا
  • امکان چاپ بارکد برای هر آیتم و جمع کل بر روی قبض
ترازوی کارین مدل PC-100-P با چاپگر داخلی

ترازوی دیجیتال Vista P

ترازوی دیجیتال Vista P، از محصولات عرضه شده ی شرکت توزین صدر می باشد که انواع ترازوهای فروشگاهی را تولید کرده و معمولا با نام صدر همه با این برند آشنائی دارند. این ترازو در دو وزن ۳۵ و ۵۰ کیلو گرم موجود می باشد که می توانید با توجه به نیاز فروشگاهتان، ترازو با وزن مورد نیاز خود را انتخاب و خرید نمائید. این ترازو قادر به چاپ بارکد سطر می باشد که باعث دسترسی بسیار آسان به کالاهای مورد نظر در هنگام استفاده از پایانه فروشگاهی می شود. ترازو دیجیتال Vista P می تواند تا ۲۰۰ عدد کالا را در حافظه ی خود به ثبت رساند. از دیگر مزیت های این ترازو می توان به پشتیبانی هم زمان سه مشتری اشاره نمود.

مشخصات فنی ترازو

  • سینی در دو مدل تخت و لبه دار
  • در ظرفیتهای ۳۵یا ۵۰ کیلوگرم با دقت ۱ تا ۱۰ گرم
  • انتخاب واحد پول ریال /تومان
  • حذف کالا در حین فروش
  • امکان کارکردچندین ترازو باPOS, ECR از طریق بارکد وزنی
  • ۱۰۰۰ عدد حافظه جهت ثبت مشخصات و قیمت کالا
  • اتصال به کارت خوان بانکی و ارسال مبلغ کل فاکتور به آن
ترازوی vistsa-p توزین صدر

ترازو فروشگاهی محک مدل ۱۴۰۰۰

ترازو فروشگاهی محک مدل ۱۴۰۰۰ با دقت ۲۰ گرمی و جنس بدنه ABS مقاوم دربرابر فشار می باشد. از مزیت های این ترازو نمایشگر دوطرفه آن است که هم برای مشتری و هم برای فروشنده درهنگام خرید و فروش کالا کاربردی می باشد. این ترازو از ۱۸۰ حافظه مستقیم و ۶۰۰۰ حافظه غیر مستقیم استفاده می کند. یکی دیگر از ویژگی های این ترازو، چاپگر آن می باشد که می توانید رسید مشتری را در هنگام وزن کشی و محاسبه قیمت، به او تحویل دهید. همچنین قابلیت اتصال به بارکد خوان و شبکه WiFi از دیگر مزیت های این ترازو به شمار می رود. با استفاده از کابل نیز می توانید ترازو محک ۱۴۰۰۰ را به کامپیوتر متصل و اطلاعات آن را انتقال دهیم. اتصال ترازو به دستگاه کارتخوان از بارز ترین قابلیت های این ترازو است که دیگر لازم نیست در هنگام کارت کشیدن مبلغ را وارد کنید، بلکه ترازو به صورت خودکار مبلغ را در دستگاه کارتخوان وارد م کند و مشتری تنها لازم است تا رمز کارت بانکی خود را وارد کند تا عملیات خرید با موفقیت انجام پذیرد.

مشخصات فنی

  • ظرفیت: ۷۰ کیلوگرم
  • دقت: ۵، ۱۰، ۲۰ گرم
  • قابلیت اتصال به کشوبرقی، کارتخوان، بارکدخوان، کامپیوتر و شبکه WiFi
  • نوع و ابعاد کاغذ پرینتر حرارتی ۵۷ میلی متر
  • گزارشات روزانه، تعدادی، تفکیکی
  • علمک دوطرفه برای فروشنده و مشتری
  • ابعاد سینی ۴۸*۵۸.۵ سانتی متر
خرید ترازو محک مدل 14000

ترازو کارین PC-8500-50kg

ترازوی کارین ۸۵۰۰ WiFi از جمله ترازو هایی است که دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی می باشد و برای استفاده اصناف مختلف مناسب می باشد. این ترازو دارای ۴ مدل می باشد که می توانید با توجه به مقدار بودجه و نیاز کسب و کارتان بهترین مدل مناسب را انتخاب نمائید. این ترازو دارای صفحه نمایش کاملا فارسی است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار کردن با ترازو را بسیار آسان می کند.در صورت انتخاب نسخه پرینتر دار، پرینتر داخلی آن ساخت کشور ایتالیاست که کیفیت بسیار خوبی دارد و سرعت چاپ آن نیز بسیار سریع انجام می گیرد. داشتن مواردی چون تقویم، ماشین حساب و همچنین قطعه شمار از امکانات دیگر این ترازو به حساب می آید.

مشخصات فنی

  • ظرفیت: ۵۰ کیلوگرم
  • دقت: ۵ گرم
  • قابلیت اتصال به کشوبرقی، کارتخوان، بارکدخوان، کامپیوتر و شبکه WiFi
  • دارای پرینتر ساخت ایتالیا
  • نمایشگر کاملا فارسی
  • امکان چاپ ۲۰۴۸  گزارش قبلی
ترازو بارکد زن کارین PC-8500-wifi

۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • صادق بجنوردی
    ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ

    ببخشید تفاوت ترازوی کارین پی با کارین اس توی چیشونه؟؟؟

    پاسخ
    • با سلام. ترازوی کارین مدل P دارای چاپگر برای چاپ رسید می باشد و ترازوی کارین مدل S ساده ترین مدل این ترازوست که بدون چاپگر عرضه می شود.

      پاسخ
  • ببخشید ترازوی ویستا پی هم به دستگاه کارتخوان متصل میشه یا فقط سری پلاس این قابلیتو داره

    پاسخ
    • سلام
      مدل ویستا هم مدل پرینتردار و هم مدل بدون پرینتر به ۶ شرکت که دستگاه کارتخوان ارائه میدهند متصل میشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ
دکان چین