دکـان چیـن

مطالب پر بازدید

محصولات پیشنهادی

مزایای فیش پرینتر حرارتی در کسب و کار روزمره چیست؟

مزایای فیش پرینتر در کسب و کار چیست؟

همانطور که می دانید پرینتر های معمولی چند سالی است که جای خود را به فیش پرینتر ها داده اند. امروزه در کسب و کارهای مختلفی شاهد استفاده از فیش پرینتر ها در استفاده های روزمره می باشیم که در این مقاله از دکان چین می خواهیم در مورد چرایی آن صحبت کنیم و ببینیم چرا فیش پرینتر های حرارتی امروزه به این مقدار محبوبیت دست پیدا کرده اند که تقریبا در کسب و کارهایی که خدمت رسانی به مشتری حرف اول را می زند یکی از ارکان اصلی آن فروشگاه به حساب می آید. فیش پرینتر ها نه تنها از مدل های قدیمی پرینتر ها بهتر و مدرن تر هستند بلکه بسیار مقرون به صرفه تر و کارآمد تر برای فروشگاه های مختلف می باشند. فیش پرینتر ها برای مواردی چون رسیدهای چاپی، قیمت محصولات و … که با صندوق فروشگاهی در تعامل است، بسیار مفید می باشد.

مزایای فیش پرینتر در کسب و کار چیست؟

افزایش سرعت چاپ

فیش پرینتر ها قادر هستند تا به نسبت پرینتر های قدیمی پرینت های بسیار بیشتری با سرعت بالاتری بگیرند. هد تعبیه شده در فیش پرینتر باعث می شود تا پرینتر در این دستگاه بر حسب میلی ثانیه انجام پذیرد و متون چاپ شده نیز بسیار سریع خشک می شود. از مزایای فیش پرینتر می توان به سرعت بخشی در امر فروش و خدمت رسانی و سریع به مشتری را نام برد که این عملیات به کمک دستگاه کوچکی چون فیش پرینتر به سادگی قابل انجام می باشد.

کاهش هزینه های چاپ

اگر تا به امروز نمی دانستید، بدانید که چاپگر های حرارتی بدون نیاز به جوهر هستند. یعنی برای چاپ کردن نیازی به جوهر ندارند. این دستگاه های چاپگر فیش به کمک ریبون و حرارت قادر به چاپ رسید برای مشتری هستند و عاری از هرگونه جوهر برای چاپ می باشند. به همین دلیل یکی دیگر از مزایای فیش پرینتر همین پارامتر می باشد که صرفه جویی زیادی در هزینه های فروشگاهتان می شود و دیگر نیازی به خرید جوهر برای فیش پرینتر نیستید. تنها هزینه ای که باید پرداخت کنید رول کاغذ جهت پرینت می باشد که آن هم هزینه بسیار کم تری به نسبت کاغذهای پرینتر معمولی دارد.

کاهش هزینه های نگهداری

فیش پرینتر ها به نسبت پرینتر های قدیم از قطعات کم تری برخوردار هستند. همین امر باعث شده تا خرابی این دستگاه های کوچک اما کاربردی بسیار کم شود و هزینه هزینه های نگهداری بسیار کاهش پیدا کند. حتی در صورت خرابی نیز به دلیل ساده بودن سیستم این دستگاه ها، هزینه تعمیرات کم تری لازم است خرج کنید تا پرینتر های قدیمی که سیستم پیچیده تری داشتند که تمامی این موارد باعث می شود هزینه نگهداری دستگاه به حداقل برسد.

افزایش کیفیت چاپ

کیفیت جاپگر های حرارتی نیز بسیار خوب می باشد و البته لازم به ذکر است که رزولوشن هر مدل را به اختصار DPI می نامند و با همین علامث نشان می دهند. مقاومت و دوام کاغذ چاپ شده توسط فیس پرینتر قابل قبول می باشد و در شرایط مختلف از جمله آب، روغن، اشعه خورشید و غیره مقاوم می باشد. به دلیل استفاده نکردن از جوهر در فیش پرینتر ها می توان گفتم نوشته ها خواناتر هستند چرا که دیگر اثری از سیاه شدن توسط جوهر وجود ندارد.

افزایش عملکرد چاپ

از آنجایی که چاپگر های حرارتی دارای قطعات بسیار کمی هستند و از طرفی دیگر به غیر از کاغذ دارای موارد مصرفی دیگری نیستند، در نتیجه کاربر می تواند با وقفه بسیار کم تری با دستگاه کار کند و یا به عبارتی دیگر امکان استفاده مداوم برای دستگاه فراهم می باشد و دستگاه را دچار ایراد فنی نمی کند. به دلیل آنکه کارتریجی در کار نیست، خرابی کارتریج نیز وجود ندارد. همچنین نگرانی بابت تمام شدن جوهر معنی ندارد، چرا که دستگاه به جوهر احتیاجی ندارد.

کلام آخر

با ورود فیش پرینتر ها به کسب و کار ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ، تحولی عظیم در این صنعت اتفاق افتاد. این انقلاب یک اتفاق ویژه بود که می توان گفت هم برای مشتری و هم برای صاحبان کسب و کار بسیار مفید و سودمند بود. مشتری همیشه به دنبال خرید آسان تر و سریع تر است و البته برای او مهم است که چه اقلامی خریده و هر کدام دارای چه قیمتی می باشد. برای مشتری داشتن رسید چاپی یکی از مهم ترین پارامتر های خرید کردن است و فروشگاهی که چنین رسیدی به او تحویل دهد، یکی از فروشگاه های مورد اطمینان از نظر مشتری به حساب می آید. اما برای صاحبان کسب و کار نیز باعث شده تا با خرید فیش پرینتر، سرعت عمل، کاهش هزینه ها و عملکرد بهتر و با کیفیت تر بسیار حائز اهمیت شود و این دلیلی است که امروزه فیش پرینتر ها را می توان در هر فروشگاهی مشاهده کرد. همواره فروشگاه های معتبر در تلاش هستند تا پروسه ی خرید را برای مشتری آسان و قابل اطمینان کنند و در این راه تجهیزات فروشگاهی بسیار مفید و کار آمد ظاهر شده است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که هنوز برای خرید فیش پرینتر اقدام نکرده اید، اما قصد خریدنش را دارید، بهتر است در مورد آن بیشتر بدانید و با بهترین فیش پرینتر های حال حاضر آشنا شوید که برای این منظور می توانید به راهنمای خرید بهترین فیش پرینتر مراجعه نمائید. علاوه بر این، یکی از بهترین برند های فیش پرینتر حال حاضر، فیش پرینتر زد ای سی و فیش پرینتر اسکار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ
دکان چین